reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Bošková

Monika Bošková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  142x

Mám 10 rokov. Mám rada zvieratá, moje obľúbené sú morčiatka a mačky. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Moja záhrada. Od projektu po realizáciu

Monika Bošková

Moja záhrada. Od projektu po realizáciu

Naša záhrada bola na začiatku plná blata. Spravili sme z nej miesto, kde sa cítia dobre dospelí aj deti.

  • 19. máj 2023
  • Páči sa: 23x
  • Prečítané: 2 454x
  • 1
Ako som merala inteligenciu morských prasiatok (4. časť)

Monika Bošková

Ako som merala inteligenciu morských prasiatok (4. časť)

Morčiatka sú milé, pekné a zlaté zvieratká. Sú však aj inteligentné? Dokážu sa učiť? Overila som to výskumom.

  • 6. jún 2022
  • Páči sa: 20x
  • Prečítané: 899x
  • 4
Pes, mačka, škrečok či morča. Ktoré zvieratko je to naj? (3. časť)

Monika Bošková

Pes, mačka, škrečok či morča. Ktoré zvieratko je to naj? (3. časť)

Deti doma bežne chovajú rôzne zvieratká. Ja mám doma jedného psa, dve mačky, štyri morské prasiatka a jedného škrečka.

  • 29. máj 2022
  • Páči sa: 11x
  • Prečítané: 761x
  • 0
Ako mi ochoreli morské prasiatka (2. časť)

Monika Bošková

Ako mi ochoreli morské prasiatka (2. časť)

Aj morské prasiatka môžu ochorieť. Aké choroby ich môžu trápiť? Poradím vám, čo si všímať a ako morčatá liečiť.

  • 21. máj 2022
  • Páči sa: 19x
  • Prečítané: 2 905x
  • 0
Morské prasiatka sú kamaráti pre každé dieťa (1. časť)

Monika Bošková

Morské prasiatka sú kamaráti pre každé dieťa (1. časť)

Ako chovať morské prasiatka? Čo majú radi? Je s nimi zábava? Prečítajte si o mojich skúsenostiach s morčiatkami.

  • 15. máj 2022
  • Páči sa: 31x
  • Prečítané: 2 982x
  • 3
reklama
Hrnčiarstvo je zábava už tisícky rokov

Monika Bošková

Hrnčiarstvo je zábava už tisícky rokov

Zistila som zaujímavú vec. Starovekí hrnčiari z Mezopotámie a naši slovenskí hrnčiari majú veľa spoločného.

  • 20. mar 2022
  • Páči sa: 15x
  • Prečítané: 1 665x
  • 1
Online detské divadelné predstavenia. Aké sú?

Monika Bošková

Online detské divadelné predstavenia. Aké sú?

Koronavírus nám nedovolí ísť do divadla. Divadelné predstavenia sú však aj online.

  • 23. dec 2021
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 1 724x
  • 2
Nitrianska galéria. Oplatí sa ju navštíviť?

Monika Bošková

Nitrianska galéria. Oplatí sa ju navštíviť?

V škole som dostala za úlohu spracovať projekt o Nitrianskej galérii. Navštívila som ju niekoľkokrát, aby som zistila, čo to galéria je a čo ponúka práve tá nitrianska. Prečítajte si moje zistenia a postrehy.

  • 29. okt 2021
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 770x
  • 0
Ako môj škrečok vyrába elektrinu

Monika Bošková

Ako môj škrečok vyrába elektrinu

Môj škrečok každú noc behá v koliesku. Má veľa energie. Energiu potrebujú na výrobu elektriny elektrárne. Môže škrečok vyrábať elektrinu? Pozrite si môj školský projekt o energii, škrečkoch a škrečkovej elektrárni.

  • 16. jún 2020
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 6 636x
  • 24
reklama
SkryťZatvoriť reklamu